måndag, maj 28

Bo snyggast i Köpenhamn

Min absoluta favorit, design-nörd som jag är.. Vilsen i Köpenhamn sökte jag och min vän boende för natten och det skulle åtminstone var hyfsat.. (gillar inte sunkiga miljöer) Där, sa jag, och pekade på något som såg ganska oansenligt ut, från utsidan. Jag fick en mycket positiv överraskning!! Jag trodde nog jag var i himlen. Det var bara för bra, ett helt nytt hotell, varje rum designat av olika designers. Och man fick välja!! Titta på alla rum i datorn och peka.. Här ville jag bo!! Och så blev det, två nätter i två olika rum.. varav ett hade en gigantisk kameleont i taket.. varför bo i ett när man kan bo i två. Ja, ja, jag vet jag är lite knäpp, men det är helt ok för mig.. Så vill man bo snyggast, då bor man på hotell Fox.. http://www.hotelfox.dk/

Inga kommentarer: